امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۹ تعداد بازدید: ۶۴۱
print

برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه شهرستان کوهدشت

نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه شهرستان اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  استان لرستان،نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه شهرستان اقامه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین طهماسبی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارکرد: واقعه غدیر به این معناست که خدا جامعه بشری را بدون متولی و حاکم رها نکرده و برای آن برنامه فرستاده است.

وی افزود: به علت دوری از غدیر و ولایت یعنی همان اسلام ناب برای مبارزه با حج سیاسی، حج را به یک سفر زیارتی و سیاحتی تبدیل کرده اند.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت گفت: متأسفانه آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند، اسلام آمریکایی لیبرال یا کاری به حکومتت و جامعه ندارد، و یا اسلامی است که به دنبال ترویج داعش و مانند آن است.

حجت‌الاسلام طهماسبی اظهارکرد: ثمره این نوع از اسلام، انزوای اسلام واقعی و کنار گذاشتن آن است و این همان چیزی است که آرزوی استعمارگران مستکبر به‌ویژه آمریکاست.

وی افزود: نهایت اینکه باید گفت هیچ جامعه‌ای بدون دینی شدن حاکمیت، دینی نخواهد شد و از این روست که دشمن تلاش
در شکست واقعیت مهم و روشن غدیر دارد امام جمعه شهرستان کوهدشت با بیان اینکه قطعا اگر اسلام حقیقی در پرتو غدیر محقق شود، حیات طیبه تحقق پیدا کرده است، گفت: طرفداران و نشخوار کنندگان نظریه‌های غربی به نام حاکمیت علم مانع از تحقق این آرزو هستن، حاکمیت علم در سخن چنین انسان‌هایی به معنای حاکمیت حس‌گرایی و کنار گذاشتن علوم الهی است.

خطیب جمعه کوهدشت با بیان اینکه، آغاز جنگ تحمیلی پیامی است برای کسانی که در توهم دوستی با آمریکا شب و روز
را سپری می‌کنند، گفت: آمریکا می‌تواند دوست ما باشد، به شرط اینکه منابع ما را به غارت ببرند و کمی هم اگر میل داشتند، به ما بدهند.

حجت‌الاسلامطهماسبی اظهارکرد: کسانی که دشمنی آمریکا را توهم می‌دانند، هموطنانی را که به شکلی غیر از آن ها فکر می‌کنند، دشمن می‌دانند اما دشمنی آمریکا و ایادی آن‌ها را توطئه می‌دانند، ملت ایران چنین افرادی را نه تنها دشمن بلکه ابله و نادان می‌داند.

وی افزود: مقاومت در برابر دشمن در دوران جنگ تحمیلی از چند جهت برکت داشت؛ اولا نشان داد که ما با توکل به خدا و توان داخلی می‌‌توانیم در برابر سخت‌ترین شرایط مقاومت کنیم و از طرفی نشان داد که آمریکا و نوکران آن با حاکمیت اسلام مبتنی بر ولایت مخالفند؛ چرا که این نوع از اسلام عزت محور است و اسلام عزت محور مانع از استعمار و استثمار است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.